Автори: С.О. Караман, О.В. Караман, М.Я. Плющ, В.І. Тихоша
Місце видання: Київ
Видавництво: Освіта
Рік видання: 2011
Кількість сторінок: 416 с.
Сьогодні, коли українська мова розширюється у сфері свого функціонування, посилена увага приділяється писемному та усному культурному мовленню. Володіння добірною українською мовою набуває престижності, настає поступове розуміння того, що досконала мовленнєва компетенція є важливою та необхідною складовою професіограми серед працівників різноманітних спеціальностей.
За допомогою підручника 11-го класу ви систематизуватимете та узагальнюватимете вивчене з пунктуації, синтаксису та морфології, засвоюватимете елементи практичної риторики та стилістики, додатково повторюватимете матеріал з орфоепії, фонетики, фразеології, лексикології, орфографії.
Оскільки підручник поєднує профільний та академічний рівні, автори деякою мірою змінили загальну його структуру, збільшивши частину з практичними завданнями для більш детального дослідження поданого мовного матеріалу. На початку тем та розділів, що призначені до вивчення згідно програми одного з рівнів, вказані умовні позначення. Спільні рівні мають у завданнях до вправ вказівки на певний рівень.
...
Читати далі »
|
Автори: М. І. Пентилюк, О. М. Горошкіна, Л. О. Попова
Місце видання: Київ
Видавництво: Освіта
Рік видання: 2011
Кількість сторінок: 210 с.
Незабаром закінчується ваше шкільне навчання. Що збираєтесь взяти із собою до майбутнього?! Звісно ж, рідну мову, якою користувались ще наші пращури, мову материнської колискової та твердого батьківського слова, мову першої вчительки та усього свого народу, мову безтурботного дитинства та мрійливої юності. Не втрачайте своєї мови, не забувайте її, плекайте її, адже мова є вашим вірним другом та надійним порадником в житті.
Долучайтеся до співпраці! Задля кращого опанування рідної української мови ми пропонуємо вам аналізувати, міркувати, робити вірні та розумні висновки. Саме такою є мета нового підручника. Кожна тема очолена епіграфами, котрі зорієнтують вас у мовному матеріалі.
Підручник допоможе вам удосконалити мовлення, глибше пізнати правила спілкування, відчути себе освіченою, впевненою людиною, здатною за допомогою мови якнайкраще виявити свої здібності в будь-яких життєвих ситуаціях. Ви будете працювати під керівництвом учителя, самостійно, у парах і групах. Сподіваємося, вас зацікавлять рубрики «Видатні українці», «Мандруємо світом», «Читайте українською!», стануть корисними для вас і завдання «Допоможіть знайти помилку!», «Антисуржик».
...
Читати далі »
|
Автори: Шелехова Г. Т., Бондаренко Н. В., Новосьолова В. І.
Місце видання: Київ
Видавництво: Педагогічна думка
Рік видання: 2011
Кількість сторінок: 183 с.
Визначення, правила написання і вимови, лексика і граматика- це ще не все, що необхідно буде вивчати учням з української мови. Можна сказати, що матеріал дуже важкий і для його розуміння треба підручник. А ось на рахунок підручника, то краще за все використати Українська мова 11 клас Шелехова Г.Т., який в зрозумілій формі розміщує в собі весь матеріал. І учням дуже просто працювати з даним підручником, незважаючи на складність матеріалу. Враховуючи те, що після завершення одинадцятого класу учні будуть обов'язково здавати ЗНО з мови, даний підручний знадобится і після закінчення навчання. Але в школах ще до завершення у учнів забирають підручники,, а ось даний підручник буде доступний учню довго. І тому підготовку можна проводити з даним підручником у будь-який час.
...
Читати далі »
|
Автори: О. В. Заболотний, В. В. Заболотний
Місце видання: Київ
Видавництво: Генеза
Рік видання: 2012
Кількість сторінок: 256 с.
Підручник укладено відповідно до чинної програми з української мови для 11-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Це видання завершує профільне вивчення української мови на рівні стандарту в старшій школі. Тематичне наповнення підручника спрямоване на вдосконалення знань старшокласників із синтаксису, пунктуації, лінгвістики тексту і стилістики; засвоєння нового теоретичного матеріалу з риторики; практикування у висловленні й обґрунтуванні власної думки тощо. Для учнів, які прагнуть досягти високих результатів, передбачені завдання підвищеної складності, робота з додатковими інформаційними джерелами.
...
Читати далі »
|
|