Автори: О. В. Заболотний, В. В. Заболотний
Місце видання: Київ
Видавництво: Генеза
Рік видання: 2018
Кількість сторінок: 208 с.
Навчальний матеріал підручника спрямовано на розвиток творчих здібностей, навичок самоосвіти, інтересу школярів до предмета. Теоретичний матеріал структуровано на підрозділи із зазначенням ключових понять, деякі відомості оформлено у вигляді таблиць і схем, що сприяє запам’ятовуванню інформації. Принцип особистої зорієнтованості навчання реалізовано через такі форми роботи, як дослідження, робота в групах, самооцінювання. Значна увага приділяється завданням на доведення, спостереження, обґрунтування думки, порівняння. Інтерактивні завдання, тематичні рубрики збагачують зміст підручника, активізують навчальну діяльність п’ятикласників. Пропонуються завдання, що спонукають учнів висловлюватися на теми, пов’язані з їхнім життєвим досвідом. Окремі вправи надають п’ятикласникам можливість вибору того чи іншого варіанта завдання, способу його виконання, теми висловлювання залежно від здібностей та уподобань. Підручник створює умови для самовираження, саморозвитку і самопізнання учнів.
...
Читати далі »
|
Автори: С.Я. Єрмоленко, В.Т. Сичова
Місце видання: Київ
Видавництво: Грамота
Рік видання: 2018
Кількість сторінок: 256 с.
Підручник містить навчальний матеріал, який відповідає вимогам Державного стандарту, концепції Нової української школи та чинній програмі з української мови. Це відомості про словосполучення і речення, звукову й графічну будову слова, інформація про лексикологію, словники, а також зв’язну мову (мовлення). Різноманітність рубрик і відповідних вправ орієнтують учнів на вироблення навичок логічного мислення, відчуття стилю, сприяють формуванню предметних і ключових компетентностей. Для учнів, учителів, методистів, батьків.
...
Читати далі »
|
Автор: Глазова О. П.
Місце видання: Київ
Видавництво: Освіта
Рік видання: 2018
Кількість сторінок: 241 с.
Завданням підручника «Українська мова» є розвиток особистості учня, формування в нього мовленнєвої культури, комунікативної компетентності, гуманістичного світогляду, національної свідомості, високої моралі, активної громадянської позиції, естетичних смаків і ціннісних орієнтацій. З метою оптимального мовно-мовленнєвого розвитку школярів зміст структуровано за наскрізним тематичним принципом і з урахуванням принципу варіативності конструктивних і творчих завдань (вчимося спілкуватися; здобуваємо й опрацьовуємо нову інформацію; вчимося працювати разом (у парах і групах); вчимося бачити і розуміти красу, розвиваємо фантазію та уяву), які учень самостійно вибирає з кількох запропонованих варіантів. Для обдарованих школярів передбачено рубрику «прагнемо знати більше: завдання підвищеної складності».
...
Читати далі »
|
|