« 1 2 ... 9 10 11 12 13 »
Автори: Олександр Авраменко, Тамара Борисюк, Ольга Почтаренко
Місце видання: Київ
Видавництво: Грамота
Рік видання: 2016
Кількість сторінок: 176 с.
Основу цього підручника становить матеріал із синтаксису словосполучення іі простого речення, а також із розвитку мовлення (згідно з вимогами чинної програми для восьмикласників).
У цій навчальній книжці більш спрощено подано теоретичні відомості, а дидактичний матеріал, за яким учні мають засвоювати мовні знання, уміння й навички, дібрано за тематичним принципом: людина, вдача й поведінка людини, страви, одяг, сучасна музика, мистецтво, вишиваний рушник, Україна, замки України, мультфільми, подорожі та ін.
Рубрики «Увага!», «Культура мови», «До речі...», «Зауважте!», «YouTube» містять цікавий і важливий матеріал з мовних тонкощів, із подолання суржикових елементів, збагачення словника тощо.
У підручник інтегровано матеріали мережі Інтернет з експрес-уроками, які сприятимуть розвитку мовної компетентності.
Для учнів, учителів, методистів, батьків.
...
Читати далі »
|
Автори: О. В. Заболотний, В. В. Заболотний
Місце видання: Київ
Видавництво: Генеза
Рік видання: 2015
Кількість сторінок: 262 с.
Навчальний матеріал підручника спрямовано на розвиток творчих здібностей, навичок самоосвіти, інтересу школярів до предмета. Принцип особистої зорієнтованості навчання реалізовано через такі форми роботи, як дослідження, робота в групах, самооцінювання. Значну увагу приділено завданням на доведення, спостереження, обґрунтування думки. Інтерактивні завдання, тематичні рубрики збагачують зміст підручника, активізують навчальну діяльність учнів.
Теоретичний матеріал структуровано на підрозділи із зазначенням ключових понять, деякі відомості оформлено у вигляді таблиць і схем, що сприяє запам'ятовуванню інформації.
...
Читати далі »
|
Автори: О. П. Глазова
Місце видання: Київ
Видавництво: Видавничий дім "Освіта"
Рік видання: 2016
Кількість сторінок: 272 с.
Завдання підручника «Українська мова» для 7 класу, що є концептуальною складовою серії компетентнісно орієнтованих підручників цього автора, — це розвиток особистості учня, формування в нього мовленнєвої культури, комунікативної компетентності, гуманістичного світогляду, національної свідомості, високої моралі, активної громадянської позиції, естетичних смаків і ціннісних орієнтацій. В основу концепції підручника покладено формування мовної особистості учня в контексті розвитку навичок XXI століття відповідно до вимог Державного стандарту та чинних програм.
...
Читати далі »
|
Автори: О. В. Заболотний, В. В. Заболотний
Місце видання: Київ
Видавництво: Генеза
Рік видання: 2014
Кількість сторінок: 261 с.
Навчальний матеріал підручника спрямовано на розвиток творчих здібностей, навичок самоосвіти, інтересу школярів до предмета. Теоретичний матеріал структуровано на підрозділи із зазначенням ключових понять, деякі відомості оформлено у вигляді таблиць і схем, що сприяє запам’ятовуванню інформації. Принцип особистої зорієнтованості навчання реалізовано через такі форми роботи, як дослідження, робота в групах, самооцінювання. Значна увага приділяється завданням на доведення, спостереження, обґрунтування думки, порівняння. Інтерактивні завдання, тематичні рубрики збагачують зміст підручника, активізують навчальну діяльність п’ятикласників. Пропонуються завдання, що спонукають учнів висловлюватися на теми, пов’язані з їхнім життєвим досвідом. Окремі вправи надають п’ятикласникам можливість вибору того чи іншого варіанта завдання, способу його виконання, теми висловлювання залежно від здібностей та уподобань. Підручник створює умови для самовираження, саморозвитку і самопізнання учнів.
...
Читати далі »
|
Автори: С. Я. Єрмоленко, В. Т. Сичова, М. Г. Жук
Місце видання: Київ
Видавництво: Грамота
Рік видання: 2014
Кількість сторінок: 272 с.
Підручник містить навчальний матеріал, який відповідає вимогам Державного стандарту та чинній програмі з української мови.
У ньому подано відомості з лексикології та фразеології, інформацію про способи словотворення в українській мові. Окремі розділи присвячені розгляду частин мови — іменника, прикметника, числівника, займенника. Значну увагу приділено розвиткові зв’язної мови. Різноманітність рубрик і відповідних вправ орієнтують учнів на вироблення навичок логічного мислення, відчуття стилю.
...
Читати далі »
|
Автор: О. П. Глазова
Місце видання: Київ
Видавництво: Видавничий дім "Освіта"
Рік видання: 2014
Кількість сторінок: 240 с.
Не зважаючи як складеться ваше життя та яку професію ви оберете у майбутньому, не забувайте, що на сам перед вас будуть оцінювати за ваше мовлення, бо впродовж всього свого життя людина спілкується.
Що ж треба для того щоб наше мовлення було на високому рівні? Перед усім необхідно знати закони мови. Для того, щоб скласти свій власний багатий словниковий запас, необхідно засвоїти велику кількість слів. Вивчення граматики необхідно, щоб тексти та речення, які ми ми складаємо, були правильні та зрозумілі для інших. Вміння вірно будувати діалоги та монологи. Не зменшувати роль емоцій відведених їй в писемному та усному мовленні. Не забувайте, що у порозумінні між людьми значну роль відіграє не лише вміння слухати, а ще й вміння чути.
Багате, різноманітне та грамотне мовлення — не лише спосіб передавати та сприймати думки та почуття. А ще й прояв шани до людей, з якими ти спілкуєшся, до усього оточуючого тебе світу, до народу, який приклав та ще й досі прикладає зусилля у створені мови, до своєї країни. Українську мову, яка на сам перед державну, має бездоганно опанувати кожна людина, яка вважає себе частиною України.
...
Читати далі »
|
Автори: О. В. Заболотний, В. В. Заболотний
Місце видання: Київ
Видавництво: Генеза
Рік видання: 2018
Кількість сторінок: 208 с.
Навчальний матеріал підручника спрямовано на розвиток творчих здібностей, навичок самоосвіти, інтересу школярів до предмета. Теоретичний матеріал структуровано на підрозділи із зазначенням ключових понять, деякі відомості оформлено у вигляді таблиць і схем, що сприяє запам’ятовуванню інформації. Принцип особистої зорієнтованості навчання реалізовано через такі форми роботи, як дослідження, робота в групах, самооцінювання. Значна увага приділяється завданням на доведення, спостереження, обґрунтування думки, порівняння. Інтерактивні завдання, тематичні рубрики збагачують зміст підручника, активізують навчальну діяльність п’ятикласників. Пропонуються завдання, що спонукають учнів висловлюватися на теми, пов’язані з їхнім життєвим досвідом. Окремі вправи надають п’ятикласникам можливість вибору того чи іншого варіанта завдання, способу його виконання, теми висловлювання залежно від здібностей та уподобань. Підручник створює умови для самовираження, саморозвитку і самопізнання учнів.
...
Читати далі »
|
Автори: С.Я. Єрмоленко, В.Т. Сичова
Місце видання: Київ
Видавництво: Грамота
Рік видання: 2018
Кількість сторінок: 256 с.
Підручник містить навчальний матеріал, який відповідає вимогам Державного стандарту, концепції Нової української школи та чинній програмі з української мови. Це відомості про словосполучення і речення, звукову й графічну будову слова, інформація про лексикологію, словники, а також зв’язну мову (мовлення). Різноманітність рубрик і відповідних вправ орієнтують учнів на вироблення навичок логічного мислення, відчуття стилю, сприяють формуванню предметних і ключових компетентностей. Для учнів, учителів, методистів, батьків.
...
Читати далі »
|
Автор: Глазова О. П.
Місце видання: Київ
Видавництво: Освіта
Рік видання: 2018
Кількість сторінок: 241 с.
Завданням підручника «Українська мова» є розвиток особистості учня, формування в нього мовленнєвої культури, комунікативної компетентності, гуманістичного світогляду, національної свідомості, високої моралі, активної громадянської позиції, естетичних смаків і ціннісних орієнтацій. З метою оптимального мовно-мовленнєвого розвитку школярів зміст структуровано за наскрізним тематичним принципом і з урахуванням принципу варіативності конструктивних і творчих завдань (вчимося спілкуватися; здобуваємо й опрацьовуємо нову інформацію; вчимося працювати разом (у парах і групах); вчимося бачити і розуміти красу, розвиваємо фантазію та уяву), які учень самостійно вибирає з кількох запропонованих варіантів. Для обдарованих школярів передбачено рубрику «прагнемо знати більше: завдання підвищеної складності».
...
Читати далі »
|
Автор: Волкотруб Г. Й.
Місце видання: Київ
Видавництво: Генеза
Рік видання: 2015
Кількість сторінок: 176 с.
Для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. Зміст підручника визначений комунікативно-діяльнісним підходом, який передбачає активну участь школярів у навчальному процесі. Виконання завдань підручника, з одного боку, вимагає від учнів умінь аналізувати, пояснювати, порівнювати, групувати мовні явища, а з іншого, розвивати основні види розумових операцій, удосконалювати навички користування отриманими відомостями про мову в усному й письмовому мовленні. Мовний матеріал структуровано за розділами, у межах яких виділено параграфи. У параграфах кожнен урок відокремлено спеціальним умовним позначенням. Робота з підручником побудована на основі вивченого в 1–3 класах і з урахуванням наступності в 5–6 класами. Лінійно-концентричний принцип забезпечує системне повторення, закріплення і створює необхідні умови для організації роботи з розвитку мовлення учнів. У підручнику чітко простежуються міжпредметні зв’язки з дисциплінами «Літературне читання», «Природознавство», а також із курсами «Основи здоров’я», «Образотворче мистецтво», «Математика». До вправ дібрано твори або уривки з творів відомих майстрів слова, вміщено висловлювання відомих українських мовознавців. Крім того, підручник знайомить з етимологічними розвідками про назви місяців, квітів, річок, прізвищ, міст тощо. Пізнавальну й творчу активність дітей підвищують мовні конкурси (рубрика «Увага — конкурс!»).
...
Читати далі »
|
|